رویداد| دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات نونمایی می‌شود

رویداد نونمایی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف معرفی دستاوردهای نوآورانه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات میزبان فعالان این حوزه می‌شود.

فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله حوزه‌های فناورانه‌ای است که معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری حمایت از توسعه زیست‌بوم کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و خلاق آن را در دستور کار قرار داده است.

حاصل این برنامه‌ها فعالیت بیش از 1500 شرکت دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و نرم‌افزارهای ریانه‌ای بوده است. در کنار این شرکت‌ه، صنایع خلاق و نوآور نیز با استفاده از این ظرفیت، خدمات و محصولات خود را ارائه می‌دهند.

با حمایت از رویدادهای فناورانه در این حوزه فناوری، زمینه برای تحرک بیش‌تری در زیست‌بوم نوآوری ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم شده است. یکی از آخرین رویدادها که در این حوزه توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود، نونمایی از محصولات فناورانه است.

نونمایی از محصولات فناورانه

این رخداد که 14 آذر سال جاری برنامه‌ریزی شده است به معرفی محصولات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اختصاص دارد.

شبکه فن بازار و چند شرکت دانش‌بنیان، خلاق و فناور فعال در این حوزه، برخی حامیان رویداد نونمایی هستند. از جمله محصولاتی که قرار است در این رویداد عرضه شود، محصولی به نام اسپارا است که در زمینه امنیت شبکه تدوین شده است.

یک پلتفرم مخصوص والدین و کودکان و همچنین یک بازی جدید، از جمله دیگر محصولاتی است که علاقه‌مندان در رویداد نونمایی، مشاهده خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند به دوشکل حضوری و آنلاین در  این گردهمایی فناورانه مشارکت داشته باشند. فعالان فناور و مراجعین به رویداد، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینترنتی رویداد نونمایی مراجعه کنند.

 

منبع : تارنمای مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

مطالب مرتبط